Koszty i czas dostawy

   Towar wysyłany jest Pocztą Polską lub firmą kurierską GLS , paczki nadajemy 4 razy w tygodniu (wtorek, środa, czwartek i piątek). Czas wysyłki zamówienia to 1-3 dni roboczych + czas dostawy. W momencie  wysłania paczki, status Twojego zamówienie zostaje zmieniony na "wysłany do klienta" i każdy zostaje o tym fakcie poinformowany e-mailem. Niezależnie od ilości zamówionych par koszt transportu jest stały, płacisz zawsze jak za jedną parę.

Koszt dostawy

Śledzenie przesyłek - po zmianie statusu na "wysłany" otrzymasz numer nadania przesyłki i od tego momentu możesz na bieżąco śledzić swoją przesyłką,

- Poczta Polska   http://sledzenie.poczta-polska.pl/

- Kurier GLS   http://www.gls-group.eu

   Każde zamówienie możemy dostarczyć na dowolny adres, na terenie całej Polski. Dzięki temu masz możliwość odebrania paczki np. w pracy lub możesz wysłać prezenty bezpośrednio do swoich przyjaciół. Godzinę dostarczenia przesyłki należy ustalić z kurierem  Infolinia GLS: 804 262 262 ponieważ sklep nie ma na to wpływu. Skorzystaj z możliwości bezpłatnej dostawy przy zamówieniach o wartości min. 250 zł dostawa GRATIS.

Odbiór w PUNKCIE - mapa punktów [Poczta Polska, sklepy Żabka, stacje Orlen, kioski Ruch]

http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

Kurier GLS nie ma obowiązku telefonicznego kontaktowania się z adresatem przesyłki. W sytuacji jeżeli dwukrotnie zostanie podjęta próba dostarczenia paczki, a adresat będzie nie obecny, kierowca przekazuje przesyłkę do Parcel Shop, jest to punkt stacjonarny Firmy kurierskiej. 
Przesyłka może być odebrana w puncie Parcel Shop lub po wcześniejszym skontaktowaniu się z przedstawicielem sklepu internetowego, przesyłka może zostać dostarczona po raz trzeci za dodatkową opłatą w wysokości 10 zł.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl, Wykonanie: www.kud.pl
Sklep internetowy Shoper.pl