Najczęściej zadawane pytania

Jak mozna składać zamówienia?
Zamówienia można składać na 4 sposoby:
1. poprzez formularz zamówieniowy dostępny na stronie po rejestracji swojego konta w naszym sklepie i zalogowaniu się do niego

2. poprzez formularz zamówieniowy dostępny na stronie bez potrzeby rejestracji ( jednorazowy zakup)

3. telefonicznie w dni powszednie w godz. 10:00 do 18:00.

4. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@drewniaki.com.pl

Jakie są akceptowane formy płatności ?
W drewniaki.com.pl za zamówiony towar można płacić na pieć sposobów: zwykłym przelewem, płatności.pl, paypal,  przy odbiorze przesyłki lub odbiór osobisty.

Ile trwa realizacja zamówienia, otrzymania paczki ?
Czas otrzymania paczki od 2-5 dni roboczych więcej   "Czas realizacji zamówienia"

W jaki sposób można otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?
Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskie GLS lub Poczty Polskiej. Informację o koszcie wysyłki można znaleźć w zakładce koszty wysyłki.

Czy można umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru przesyłki?
Sklep nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki kurierskiej do odbiorcy. Jeżeli zależy Państwu na określeniu konkretnej godziny dostarczenia przesyłki to prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego przesyłki oraz numer telefonu do lokalnego przedstawiciela firmy kurierskiej GLS.

Czy jest to możliwe uzyskanie faktury VAT na zakupiony towar ?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. W trakcie składania zamówienia i podawania danych odbiorcy należy w uwagach klienta dopisać dane, na które życzą sobie Państwo otrzymać fakturę VAT.

Czy jest możliwe dokonywanie zmiany w zamówieniu, lub jego formy płatności ?
Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów, lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, gdyż nie jest możliwym wprowadzanie zmian w zamówieniu, które już zostało do Państwa wysłane.

Czy jest możliwe anulowanie złożonego już zamówienia?
Aby anulować złożone już zamówienie należy załogować się na stronie drewniaki.com.pl . Następnie w zakładce moje zamówienia należy kliknąć opcję anuluj zamówienie. Zamówienie można również anulować poprzez poinformowanie o tym fakcie Biura Obsługi Klienta www.drewniaki.com.pl

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl, Wykonanie: www.kud.pl
Sklep internetowy Shoper.pl