Wymiana, zwrot i reklamacja

Wymiana obuwia:

  Jeżeli  wybrany  rozmiar  obuwia  okaże się nietrafiony istnieje możliwość wymiany rozmiaru na inny w ciągu 30 dni od daty wysłania towaru.
Koszt przesyłki w jedną stronę  pokrywa Kupujący, a w drugą Sklep Buxa  . Podstawowym warunkiem wymiany butów jest ich idealny stan. Jakiekolwiek ślady użytkowania obuwia uniemożliwiają wymianę. Prosimy również dołączyć informacje na jaki rozmiar wymienić oraz podać swoje dane i nr. zamówienia. Do paczki na wymianę nie trzeba dołączać paragonu.

Istnie możliwośc domówienia dodatkowych par obuwia , które mogą zostać wysłane razem z wymienioną para w jednej przesyłce . W tym celu należy obowiązkowo użyć zamieszczonego poniżej formularza, który  należy dołączyć do paczki.

 

 Wymiana obuwia ( formularz PDF)

Wymianę należy przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na własny koszt (nie przyjmujemy żadnych przesyłek nadanych za pobraniem) na adres sklepu: 

Buxa sklep
Rokiciny Podhalańskie 142a
34-721 Raba Wyżna
 
Zwrot obuwia:

  Możliwy jest zwrot obuwia. Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty wysłania towaru. Podstawowym warunkiem zwrotu butów jest paragonu lub FV oraz ich idealny stan. Jakiekolwiek ślady użytkowania obuwia uniemożliwiają zwrot. Zwrotów gotówki dokonujemy w ciągu 14 dni, po uprzednim potwierdzeniu numeru konta drogą e-mailową lub dołączenie do paczki zwrotnej nr. konta, swoje dane oraz nr. zamówienia.  W tym celu należy obowiązkowo użyć zamieszczony poniżej formularz, który proszę  dołączyć do paczki. 

   Zwrot obuwia ( formularz PDF)

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek nadanych za pobraniem. Zwrot wysłać na adres sklepu:

Buxa sklep
Rokiciny Podhalańskie 142a
34-721 Raba Wyżna

Reklamacja obuwia:

Obuwie należy wysłać na własny koszt na adres sklepu Pocztą Polską a po uwzględnieniu reklamacji drewniaki odsyłamy do nadawcy i do paczki dołączamy kwotę jaką reklamujący zapłacił na poczcie.  Obuwie należy obowiązkowo wyczyścić. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu [paragon lub FV] i zamieszczony poniżej formularz.

Instrukcja użytkowania obuwia
1 ZASADY KONSERWACJI I UŻYTKOWANIA OBUWIA
1.1 Obuwie należy używać zgodnie z przeznaczeniem, np.: obuwie medyczne, zdrowotne i drewniaki do używania w pomieszczeniach zamkniętych, obuwie sportowe np.: do gry w koszykówkę na hali, czy na boisku.
1.2 Obuwie powinno być rozsznurowywane podczas jego wkładania i zdejmowania.
1.3 Zabrudzone obuwie należy oczyścić przy użyciu wilgotnej szmatki lub szczotki.
Niedopuszczalne jest pranie obuwia – pozbawia to skórę elastyczności, powoduje jej
pęknięcia oraz osłabia szwy i spoiny klejowe..
1.4 Należy unikać przemoczenia obuwia – szczególnie skórzanego i na drewnianej podeszwie, jeżeli jednak to nastąpi, przemoczone obuwie wymaga suszenia w temperaturze pokojowej. Obuwie należy rozsznurować, wywinąć język a następnie wypełnić wnętrze butów papierem i pozostawić do całkowitego wyschnięcia. Suszyć z dala od źródeł ciepła, np.: piecyków, kaloryferów. Przemoczona podeszwa drewniana podczas szybkiego schnięcia może ulec pęknięciu.
1.5 W obuwiu bez podszewki, bądź z podszewką naturalnie barwioną może występować
farbowanie wnętrza.
1.6 W trakcie użytkowania obuwia mogą powstać załamania i zmarszczenia wynikające z naturalnych właściwości skóry.
1.7 Zamki, klamerki i sprzączki obuwnicze należy otwierać i zamykać bez użycia nadmiernej siły.
1.5 Producent nie ponosi odpowiedzialności za wpływ środków chemicznych i czyszczących na spody obuwia, i cholewki.
1.8 Do konserwacji nie należy używać środków samonabłyszczających, nie należy nakładać nowej warstwy pasty na stara.
1.9 Białe materiały użyte do produkcji obuwia mogą z czasem pożółknąć –nie zmienia to ich właściwości użytkowych.
1.10 Dbałość o wnętrze obuwia, utrzymywanie czystości, wymiana wyściółek oraz wymiana fleczków należy do użytkownika.

2. Reklamacja obuwia
2.1 Na obuwie jest udzielona 24 miesięczna gwarancja w przypadku sprzedaży dla użytku osobistego.
2.2 Na obuwie jest udzielona 12 miesięczna gwarancja w przypadku sprzedaży dla użytku zawodowego, profesjonalnego lub dla potrzeb działalności gospodarczej.
2.3 Okres gwarancji nie jest tożsamy z okresem trwałości obuwia.
2.4 Gwarancja obejmuje wady ukryte obuwia, spowodowane z winy producenta.
2.5 Szybsze zużywanie się obuwia może być spowodowane intensywnością użytkowania, nie przestrzeganiem zasad użytkowania oraz przez brak konserwacji.
2.6 Do reklamacji jest przyjmowane obuwie czyste, suche i nie zużyte.
2.7 Reklamacje przedsprzedażne są uwzględniane tylko w obuwiu nie używanym, czystym nie posiadającym żadnych śladów użytkowania.
2.8 Reklamacje w obuwiu zużytym, brudnym, zniszczonym, posiadającym uszkodzenia mechaniczne nie są rozpatrywane.
2.9 Reklamacje należy składać zaraz po ujawnieniu się wady w obuwiu.
2.10 Do reklamacji należy bezwzględnie dołączyć dowód zakupu: paragon lub fakturę oraz formularz reklamacyjny dostępny na stronie www.drewniaki.com.pl
2.11 Obuwie musi zostać przesłane do producenta na koszt reklamującego – producent odsyła obuwie na swój koszt.

3 .Reklamacji nie podlega:
3.1 Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (np. zamków, sprzączek, podeszew PU lub uszkodzenia podeszwy drewnianej- obicia, uszczerbki drewna, otarcia), przetarcia szwów, uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy lub jego użytkowanie niezgodne z jego przeznaczeniem, zabrudzenia, plamy, zacieki, obuwie brudne, zużyte, zaniedbane, mokre, niekonserwowane, płytkie szczeliny na krawędzi klejenia spodów oraz nieprawidłowa konserwacja.
3.2 Uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy
3.3 Obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w dniu zakupu)
3.4 Komfortu i wygoda obuwia, stukanie obuwia na drewnianej podeszwie podczas chodzenia.
3.5 Naturalne zużycie obuwia, fleków i wyściółek
3.6 Odbarwienie wnętrza obuwia wykonanego z drewna lub ze skór naturalnych powstałe pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia, przebarwienia naklejki z logiem na pięcie pod wpływem potu.
3.7 Przemakanie obuwia
3.8 Różnicę w kolorze i strukturze skóry oraz załamania i zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skór
3.9 Różnice w kolorze podeszwy, przebarwienia podeszwy drewnianej, sęki drewniane
3.10 Degradacji materiałów w skutek działania substancji czyszczących / środków dezynfekujących nieodpowiednich do czyszczenia obuwia.

4. Właściwości przeciwpoślizgowe obuwia zawodowego oznaczonego CE
4.1 Obuwie może mieć różne właściwości przeciwpoślizgowe na różnego typu powierzchniach – aby zminimalizować ryzyko poślizgu należy jak najlepiej dopasować model obuwia i spodu do warunków panujących w miejscu użytkowania obuwia.
4.2 Na właściwości przeciwpoślizgowe obuwia maja wpływ czynniki takie jak zabrudzenie spodu, zabrudzenie powierzchni podłogi.
4.3 Należy utrzymywać spody obuwia w czystości.
4.4 Właściwości przeciwpoślizgowe spodów mogą z czasem zanikać w skutek ścierania się spodu lub działania środków chemicznych.
 
 

  Reklamacja obuwia (formularz PDF)

 

Pomyłka ze strony sklepu:

Jeżeli dojdzie do pomyłki ze strony sklepu i np. zostanie wysłany zły model, kolor lub rozmiar do klienta, wówczas sklep ponosi koszty wymiany w obie strony. W takiej sytuacji proszę wysłać do Nas buty Pocztą Polska na własny koszt, a my po wymianie włożymy do paczki zwrotnej kwotę 12 zł za paczką Poczta Polska.

W sytuacji gdy poza reklamacją klient dodatkowo chce dokonać zmiany np.rozmiaru,koloru wówczas koszty transportu pokrywane są po połowie (klient nadaje paczkę na swój koszt, sklep odsyła wymianę na swój koszt). Adres sklepu:

Buxa sklep
Rokiciny Podhalańskie 142a
34-721 Raba Wyżna

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl, Wykonanie: www.kud.pl
Sklep internetowy Shoper.pl